Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер и настройки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дебитомер и настройки

    Въпроса е, че след добре познатото обогатяване на сместа чрез завъртане на шайбата в дебитомера има подобрение в работата на бензин когато колата е студена. Ядовете идват от това, че се получава леко замисляне при рязко подаване на педала и на бензин и на газ. Колата е с газов инжекцион 1.8.... въпрос на мастройа на газта след намесата в дебитомера или ?

  • #2
    Може би е добра идея да споделиш малко предистория за проблема ...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      Е стандартните проблеми със прекъсване на бензин при студен двигател. Невъзможност да се изфорсира. Бутнах както споменах дебитомера малко напред и проблема се пооправи...почти аха аха вече работи нормално. Питането ми е трябва ли да се пренастройва газта след намесата ми защото при рязко подаване лееко глъхне в началото. Предполагам е в повече горивото. Проблема е само в движение на място откликва съвсем адекватно

      Comment


      • #4
        Как пък така тоя "стандартен" проблем с прекъсването студена аз лично несъм го засичал никога!?
        По-скоро колата си има някакъв проблем.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Еми евала брат здрава ти е колата. Аз имам 4та 155 явно не ги оцелвам

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Как пък така тоя "стандартен" проблем с прекъсването студена аз лично несъм го засичал никога!?
            По-скоро колата си има някакъв проблем.
            И при мен го има това замисляне, но това е само веднага след палене, в първите 3-4 минути. Имам още едно еку с по-богати смеси и там това липсва, примерно.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Върнах дебитомера на старата позиция... много елегантно трябва да се пипа там докато се нацели. Другите неща по колата са наред... датчика на дросела е сменен с нов пак на бош, кабелите свещите и бубините са ок. Дебитомера е пипан преди това защото се вижда силикона с който е затварян, но идея си нямам какво е правен. Жалко, че ме ядосва така а аз съм по решенията и ще ме принудят тя и майстори некадърници да я продам. Има ли някой в софия да ги прави тия дебитомери

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
                Върнах дебитомера на старата позиция... много елегантно трябва да се пипа там докато се нацели. Другите неща по колата са наред... датчика на дросела е сменен с нов пак на бош, кабелите свещите и бубините са ок. Дебитомера е пипан преди това защото се вижда силикона с който е затварян, но идея си нямам какво е правен. Жалко, че ме ядосва така а аз съм по решенията и ще ме принудят тя и майстори некадърници да я продам. Има ли някой в софия да ги прави тия дебитомери
                Имам 2 които съм си ги въртял аз, да ти кажа, по гот от неотварян в добро здраве няма! Намираш такъв втора ръка, монтираш и си караш колата.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Тая кола на 130000 я взех и смених всичко... съединител, накладки, дискове, кабели свещи, окачването все още си е оригиналното и общо взето не съм пестил нищо по нея и гледай как ми се отблагодарява рейка нова и за тоя дебитомер все се канех да го разчовъркам и си знам, че им е проблемен ама ..... не се спрях. Сега е ок върви нормално на всичко но да видим до кога. Ще търся още един за всеки случай

                  Comment


                  • #10
                    Ако колата ти се замисля, докато е студена, и забива муцуна при подаване на газ, това е от мръсни бензинови дюзи. Ако наистина прекъсва, това е запалителен проблем.

                    Не си играйте с дебитомерите, освен ако не сте ги прежалили.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      не не дебитомера е проблема слагах друг за сверка Точни са нещата вече донастройх си моя и няма ядове.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
                        не не дебитомера е проблема слагах друг за сверка Точни са нещата вече донастройх си моя и няма ядове.
                        На наще баби, разни леки дефекти може да се прикрият много умело с човъркане на дебитомера!
                        Някъде из писанията има стоиности на волтажа които трябва да вади на празен ход. Преди време имах спукан маркуч (вакумче) което с леко обогатяване от дебитомера вече не правеше ядове(докато не го хвана като реален проблем). В момента съм с дебитомер които нее отварян никога и смело мога да кажа, че по-добра работа на двигателя немож и нетрябва да се постига с човъркането на тоя елемент. Ако се монтира работещ неотварян дебитомер и има разни прекъсвания и тн, нетрябва да се рови в дебитомера за да се оправи работата на агрегата а да се търси истинския проблем!
                        В тоз ред на мисли, някои да е срещал неиде да се продава "пластината" с резисторния слои за наще дебитомери!? Преди време гледах по другите форуми имаше човек които ги продава за съвсем никакви пари?!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          На наще баби, разни леки дефекти може да се прикрият много умело с човъркане на дебитомера!
                          Някъде из писанията има стоиности на волтажа които трябва да вади на празен ход. Преди време имах спукан маркуч (вакумче) което с леко обогатяване от дебитомера вече не правеше ядове(докато не го хвана като реален проблем). В момента съм с дебитомер които нее отварян никога и смело мога да кажа, че по-добра работа на двигателя немож и нетрябва да се постига с човъркането на тоя елемент. Ако се монтира работещ неотварян дебитомер и има разни прекъсвания и тн, нетрябва да се рови в дебитомера за да се оправи работата на агрегата а да се търси истинския проблем!
                          В тоз ред на мисли, някои да е срещал неиде да се продава "пластината" с резисторния слои за наще дебитомери!? Преди време гледах по другите форуми имаше човек които ги продава за съвсем никакви пари?!
                          По 20 кинта бяха по спомен,но човека правеше само за Ауди,а и вече е прекратил производството.Търсих го навремето,когато ми беше побеляла главата с тоя прословути дебитомери
                          Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                          Comment


                          • #14
                            Преди време бях гледал една серия на Wheeler Dealers. Ремонтираха едно Мазерати, което все влизаше в сервизен режим заради прецакан сензор на дросела. Тоя сензор е на същия принцип като дебитомера - медна ръчка търка по графитни писти. Та тогава тоя търговеца закара колата при един, който смени TPS сензора с някаква негова разработка, която обаче е на принципа на датичк на Хол - променливо магнитно поле мени волтажа към компа. Няма износване, няма дефектиране. Не съм намирал обаче досега за дебитомери да има такова

                            Comment


                            • #15
                              Реших сега баш да проверя какво се случва с един НЕ ПИПАН работещ дебитомер... След като се знае кои крак какво е и тн, реших да измеря...
                              Графиката която направих с ужасно старание показва че криво ляво си е линеен...
                              (едното фото е на температурния датчик)
                              Скоро ще се хвана да пробвам дали не може да се преправи, еи така за опита...
                              Attached Files
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X